Начало Общи условия

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ МАГАЗИНА “WWW.CONTOUR.BG”

Настоящите общи условия (Общи/те условия) имат за цел да уредят начина на ползване на интернет магазина - www.contour.bg (Интернет магазина), както и да Ви предоставят информация във връзка със сключването на договорите от разстояние чрез използване на Интернет магазина.

С ползването на www.contour.bg Вие, като потребител, приемате, че сте се запознали и съгласили с настоящите Общи условия.

I. Собственик на Интернет магазина
 

Интернет магазина е собственост на: „Контур Онлайн“ ООД (Търговеца), ЕИК 204296082, със седалище и адрес на управление: гр. София 1303, ул. „Одрин“ № 77, ет. 1, ап. 2; с адрес за кореспонденция: гр. София, бул. „Александър Стамболийски“ № 196, търговски център On Store, ниво 1, имейл: info@contour.bg, тел. 0889303031.

 

II. Цел на Интернет магазина и характеристики на предлаганите стоки


1. Търговецът желае да извършва продажби от разстояние чрез Интернет магазина на следните стоки: дрехи, чанти, шапки, шалове, портмонета и бижута, които не са закупени директно от производителя или негови дистрибутори.


2. Търговецът ще извършва чрез Интернет магазина продажба на нови стоки, включително нови обувки.


3. Вие може да купите чрез Интернет магазина всяка налична стока, която е публикувана в нея с цел продажба при спазване на настоящите Общи условия.

 

- Потребителят може да намери информация за основните характеристики на стоките, като: вид на стоката, цвят, размер, състав, крайна цена с включени всички данъци и такси, наличност, информация дали стоката е нова или втора употреба, дефекти и/или недостатъци, непосредствено до снимката на стоката на Интернет страницата.

 

- Търговецът си запазва правото да променя списъка на предлаганите чрез Интернет магазина видове стоки по т. 1 и т. 2 от тази раздел, като добавя нови стоки или маха някои от изброените видове стоки. За тази цел Търговецът ще прави съответни изменения в Общите условия, за което Вие ще бъдете уведомени своевременно и по подходящ начин.

 

III. Ползване на Интернет магазина и регистрация

 

1. Всеки от Вас може свободно да влиза и разглежда Интернет магазина без да се регистрира.

 

2. Ако Вие желаете да купите стока чрез Интернет магазина, трябва да имате навършени 18 г. Може да се регистрирате, като влезете в секция „Регистрация“ и попълните задължителните полета. За да се регистрирате трябва да въведете правилно и точно следните свои лични данни: имена, имейл адрес и парола. След въвеждане на данните в задължителните полета, трябва да се съгласите с настоящите Общи условия и да натиснете бутона РЕГИСТРАЦИЯ.

 

3. Вие ще получите потвърждение за извършената регистрация на посочения от Вас имейл адрес. Ако не получите такова потвърждение, можете да уведомите Търговеца на имейл адрес: info@contour.bg и телефон:0889303031

 

4. С регистрацията Вие създавате свой потребителски профил в Интернет магазина, в който може да влизате със своя имейл адрес и парола. Чрез профила си може да направите поръчка. В профила може да намерите информация и за: Вашите лични данни; състоянието на Вашия портфейл; история на Вашите поръчки; връщане на поръчка и тяхната история; Вашите филтри.

 

5. Отделно от профила може да изберете дадена стока и да я поставите в лист „Любими“.

 

 

IV. Поръчка

 

1. За да направите поръчка в интернет магазина може да го направите като се регистрирате в сайта и влезете в профила си, както и да пазарувате като гост без регистрация. Добавете избраните от Вас продукти в КОЛИЧКАТА и натиснете бутона КЪМ ПОРЪЧКА. След тази стъпка имате 2 опции - ПРОДЪЛЖИ ПАЗАРУВАНЕТО, за да добавите още продукти или ПОРЪЧАЙ, за да завършите поръчката си. След ПОРЪЧАЙ въвеждате желаните от вас адрес за доставка и начин на плащане. Следва ПРЕГЛЕД НА ПОРЪЧКАТА , съгласие с общите условия и ЗАВЪРШВАНЕ НА ПОРЪЧКАТА.

 

2. За да се счита поръчката ви за успешно направена на екрана Ви ще излезе номер на поръчката и съобщение, че ще получите информация за поръчката с имейл.

 

3. За ваше удобство, може да посочите да обработим вашата поръчка на по-късен етап, за да бъде обединена със следваща такава, а цената за доставка ще бъде една. За целта задължително трябва да сте регистриран потребител и да сте влезли във вашият ПРОФИЛ. При регистриране на първата поръчка на последна стъпка в Чекаут е нужно да посочите, че желаете поръчката ви да бъде отложена за посочен от вас период, като максималният такъв период е 3 дни. В този период поръчката ви няма да бъде обработена и изпратена и ще можете да регистрирате нови поръчки, за които по подразбиране ще бъде избрана опцията за обединяване с отложената преди това поръчка. След изтичане на посочения от вас период на отлагане, поръчката автоматично ще бъде обработена в нашият склад и предадена на куриер веднага след това, за което ще бъдете информирани с имейл.

Ако пазарувате като ГОСТ и желаете да обедините поръчки, трябва да се свържете с нас веднага след завършване на поръчката/те, за да можем да  добавим ппериод на отлагане или да ги обединим преди да бъдат обработени и предадени на куриер. Ако коя да е от поръчките е предадена на куриер, то няма да имаме възможнот да направим обединяване на поръчки. 

4. След като получим поръчката Ви, ще Ви съобщим за успешното й приемане чрез имейл, а след проверка ще изпратим следващ имейл, в който ще потвърдим изпълнение на подадената от Вас поръчка или ще Ви информираме за отказ от приемане на Вашата оферта за покупка на Стоките от Интернет магазина и ще посочим причините за отказ.

 

V. Цени на стоките, други разходи и начини на плащане

 

1. Цените, посочени на Интернет страницата, са дадени като: продажна цена за всяка една стока в български лева за 1 брой, с включени всички данъци и такси.

 

2. Цената на стоката/стоките не включва разходите за доставка. Цената на доставката зависи от избраната от Вас опция за доставка. Опциите са: до личен адрес за 5,99лв или до офис на СПИДИ за 4,99лв, като всички поръчки направени до 15:00ч. се доставят на следващия работен ден, с изключение на населени места обслужвани по график от СПИДИ.
 

ЗА ПОРЪЧКИ С ИЗБРАН МЕТОД НА ПЛАЩАНЕ "Наложен Платеж" се изисква такса от 2лв за обработка.

*Не важи за поръчки, платени онлайн с карта/ePay

*Не важи за поръчки, платени с онлайн портфейл, когато доплащането е платено с карта/ePay в сайта. Ако няма такова, то трябва отново да се избере начин на плащане "карта/ePay".

 

3. При обща стойност на стоката/стоките в една поръчка над 80 лева, която е платена електронно(банкова карта или чрез epay.bg), куриерската услуга е за сметка на Търговеца. Не се начислява такса от 2лв.

 

4. Преди завършване на поръчката, получавате информация относно: общата крайна цена на поръчката (като тя ще включва: продажната цена на всяка от поръчаните стоки, разходите за доставка, такса за плащане на куриер, ако е избрано такова).


5. Всички плащания се извършват в български лева. Дължимата от Вас сума за една поръчка може да бъде платена чрез използване на един от следните начини за плащане, по Ваш избор: плащане на куриер в брой или с карта, сметка в ePay.bg, VISA, VISA Electron, Mastercard или Maestro. Вие може да изберете да платите съответната поръчка и със сумата, която е налична към този момент във Вашия „Портфейл“ (за него вижте раздел VII, по-долу).

 

6. При избор на Плащане на куриер в брой или с карта, Вие ще заплатите дължимата обща крайна цена на поръчката в брой или с банкова карта при доставка на стоката/стоките от куриер. При този избор се начислява такса в размер на 2лв. с ДДС. След заплащане на Общата крайна цена на поръчката ще получите служебен бон от куриер за заплатената от Вас сума и веднага след като куриера ни информира за извършеното плащане и получаване на стоката/стоките Търговеца ще издаде фактура, която ще бъде налична във вашият Профил. 

 

7. При избор на заплащане със сметка в еPay.bg или чрез банкова карта, Вие заплащате дължимата сума авансово (преди доставката на поръчката). Търговецът не съхранява данни свързани с Вашата сметка на потребител в еPay.bg или банковите Ви карти. В тези случаи при извършване на плащанията се използват системите на еPay.bg и Борика и се прилагат техните условия за извършване на плащания, включително за сигурност при данните. Веднага след изпращане на поръчката ви от склада на  Търговеца ще ви бъде издадена фактура, която ще бъде налична във вашият Профил.

 

8. При избор да използвате сума от "Портфейл" и поръчката е изцяло платена состатъка изберете да заплатите на куриер се начислява такса за Плащане на куриер в размер на 2лв с ДДС, която ще е включена в Общата крайна цена на поръчката Ви.При поръчки, платени изцяло чрез сума от онлайн портфейл също не се начислява такса Пощенски Паричен Превод (ППП) като при тях задължително се избира начин на плащане "с карта/ePay". Такса ППП не важи и за поръчки, платени с онлайн портфейл, когато доплащането е платено с карта/ePay в сайта на Търговеца. 

 

VI. Договор, доставка и изпълнение

 

1. След като натиснете бутон „Завършване на поръчката“, ще получите потвърждение от Търговеца за извършената поръчка на имейл адреса, който сте предоставили при регистрацията (Потвърждение). Потвърждението ще съдържа информация за направената поръчка: вид на стоката/ стоките; брой; продажна цена на всяка стока; разходи за доставка; обща крайна цена; начин на плащане; име и адрес на доставка; срок, в който Търговецът ще достави стоката; информация за правото Ви на отказ и начина на неговото упражняване; данни на Търговеца. В случай, че не получите Потвърждение, моля, да се свържете с Търговеца на имейл адрес: info@contour.bg и телефон: 0889303031

 

2. Договорът за покупко-продажба чрез Интернет страницата между Вас и Търговеца (Договора), се счита за сключен от датата на Потвърждението.

 

3. Поръчка направена до 15:00ч., ще бъде доставена в срок от 1 (един) работен ден от датата на Потвърждението, с изключение на населени места, обслужвани по график от СПИДИ. Доставки се извършват само на територията на Република България. Търговецът си запазва правото да удължи срока на доставка в случаите, когато обективни обстоятелства налагат това, като той или куриера ще Ви уведоми за забавянето и неговото времетраене на имейл адреса и/или телефона, който сте предоставили при поръчката си.

 

4. При доставката на поръчката ще Ви бъде предадена поръчаната стока /стоки заедно със служебен бон от куриера. В този момент във вашия профил ще е налична и фактура, в която са описани: вид на стоката/стоките, брой, единична цена на всяка стока, цена за доставка и обща крайна цена.

 

5. Поръчката трябва да бъде получена от Вас на адреса за доставка или в офис на куриер, в зависимост от Вашия избор. Ако вие, лично, не се намирате на адрес на доставка, поръчката може да бъде получена и от друго лице.

 

6. Ако поръчката не може да бъде приета, служителят на куриера ще се свърже с Вас по телефон, за да уточните ново време и място на доставка.

 

7. В случай, че служителят на куриера не може да се свърже с Вас в срок от 3 дни от датата на доставка, по причина, за която Търговецът или куриерът не отговарят, Договорът се прекратява автоматично.

 

VII. Отказ от договора

 

1. Вие може да се откажете от договора в 14-дневен срок от датата на приемане на съответната стока от Вас или от трето лице, без да посочвате причина за това и без да дължите обезщетение или неустойка, като спазите следния ред:

 

2. Да влезете във Вашия профил, в раздел „Връщане на поръчки“, където са посочени стоките, които отговарят на 14-дневния срок за връщане и да изберете след натискане на бутон ВРЪЩАНЕ коя стока/кои стоки искате да върнете. Стоките може да са от различни поръчки, но за всяка една 14-дневния срок започва да тече от датата на нейното приемане от Вас или от третото лице;

 

3. Да посочите адреса, от който куриера трябва да вземе върнатата стока/стоки или да изберете офис на куриер, в който Вие да върнете стоката;

 

4. Да изберете един от следните два начина за възстановяване на общата крайна цена, която сте платили за върнатата стока/стоки: ПОРТФЕЙЛ или БАНКОВА СМЕТКА;

 

5. Ако изберете връщане на сумите по банков път, ще трябва да посочите следните допълнителни данни: име и фамилия на титуляр на сметката, IBAN. В този случай не дължите никакви допълнителни разходи във връзка с банковия превод.

 

6. Търговецът ще изпрати незабавно на Вашия имейл адрес потвърждение, че е получил Вашата заявка за връщане.

 

7. В случай на връщане на стока/стоки Търговецът Ви дължи продажната цена, която сте платили за тази стока/стоки, както и разходите за тяхната най-евтина стандартна доставка.

 

8. Вие изрично се съгласявате сумата да Ви бъде възстановена по банков път или в „Портфейл”, независимо от използвания от Вас начин на плащане.

 

9. „Портфейл“ е част от Вашия потребителски профил в Интернет страницата и там могат да се възстановяват суми от върнати стоки при отказ от Договор по този раздел и рекламации по раздел VIII, които Вие може да използвате впоследствие за други покупки през Интернет страницата.

 

10. Търговецът възстановява дължимите Ви суми за отказ от Договора в срок до 14 дни от датата, на която Вие сте го уведомили за отказа си от Договора. Таксата от 2лв при поръчки с избран метод на плащане "Наложен платеж" НЕ СЕ възстановяват при връщането.

 

11. Вие трябва да предадете връщаната стока/стоки на куриер или в негов офис в срок от 3 дни от датата, на която сте изпратили съобщението за отказ до Търговеца.

 

12. Вие се задължавате да предадете стоката/стоките на куриера във вида, в който са Ви били доставени; в оригиналната им опаковка, с всички прилежащи етикети към тях. Стоки, със следи от употреба - миризма на цигари, следи от дезодоранти или фон дьо тен, миризма на парфюм, липса на етикети, липсващи декоративни елементи и т.нат. се считат за върнати в НЕтърговски вид и ще бъдат изпраени обратно към Вас без да се приеме връщането на стоката, а парите за нея няма да бъдат върнати.

 

13. Вие заплащате само преките разходи за връщане на стоката/стоките на Търговеца. Разходите се очаква да не надвишават сумата от 5,99 лева.

 

14. Вие отговаряте за намалената стойност на стоката/стоките вследствие на изпробването им, различно от необходимото за установяване на тяхното естество, характеристики и добро функциониране.

 

VIII. Законова гаранция и рекламации

 

1. В случай, че стоката/стоките, които Търговецът достави не отговарят на поръчката, тъй като: (а) не притежава/т характеристиките, посочени в Интернет страницата; (б) не отговаря/т на описанието в Интернет страницата; (в) не е годна/не са годни за специална употреба, ако такава е била уговорена такава; или (б) не притежава/т качеството, което Вие обичайно може да очаквате от съответния вид стока, имате право да направите рекламация.

 

2. С рекламацията може да претендирате при условията на т.3 по-долу:

 

- замяна на стоката с друга стока с желаните от потребителя характеристики, описание и/или свойства

 

- отстраняване на недостатъците за сметка на Търговеца

 

- намаляване на цената на стоката

 

- връщане на стойността на стоката.

 

3. В случай, че в рамките на един месец от датата, на която рекламацията е получена от Търговеца, той не може да извърши замяна на стоката или да отстрани недостатъците й, може да искате: (i) намаляване на цената; или (ii) разваляне на Договора и връщане на цената на стоката/стоките. Вие може да искате разваляне на договора и връщане на цената, ако Търговецът не е отстранил недостатъка чрез ремонт след три поредни рекламации.

 

4. Можете да подадете рекламация писмено до Търговеца на имейл адрес: info@contour.bg, или на адрес: гр. София, бул. „Александър Стамболийски“ № 196, търговски център On Store, ниво 1 в срок до 2 години от датата, на която е доставена стоката. В рекламацията посочете стоката – предмет на рекламацията; предпочитания от Вас начин за нейното удовлетворяване и адрес за контакт. Към рекламацията трябва да приложите: касова бележка, доказателство за направен банков превод или фактура, както и доказателства за наличието на несъотвествието на стоката с Договора и за неговия размер.

 

5. В случай, че Търговецът удовлетвори рекламацията, той ще издаде акт за това в два екземпляра един, от които ще Ви бъде предоставен.

 

6. В случай, че Търговецът удовлетвори рекламацията чрез намаляване на цената или връщане на цялата сума за съответната стока, Вие трябва да предоставите информация на Търговеца относно начина, по който сумите да Ви бъдат възстановени - по банков път или в „Портфейл“. Ако Вие желаете сумата да Ви бъде възстановена по банков път, трябва да предоставите на Търговеца и следните данни: три имена на титуляр на сметката, IBAN и BIC.

 

7. Всички разпоредби на Закона за защита на потребителите относно законовата гаранция и рекламациите са съответно приложими за договорите сключени през Интернет магазина.

 

-> Лични данни

 

1. Търговецът използва предоставените от Вас лични данни единствено и само за целите на работа на Интернет магазина и както е описано в тези Общи условия.

 

2. Използването на Интернет магазина за извършване на покупки изисква регистрация от Ваша страна чрез въвеждане на Вашите лични данни в регистрационната форма. Личните Ви данни се предоставят и при отказ от Договора и рекламации, съгласно раздел VII т. 1 и раздел VIII т. 6 по-горе.

 

3. Предоставянето от Вас на лични данни в регистрационната форма: име, фамилия, електронна поща и парола, е задължително условие за регистрация в Интернет магазина.

 

4. Предоставянето на други лични данни, като IBAN и титуляр на банкова сметка (Ваша лична или на друго посочено от Вас лице) е задължително условие, за да можете Вие да упражните правото си на отказ от Договора и рекламация, както и свързаното с това възстановяване на суми по банкова сметка, съгласно раздел VII т. 1 и раздел VIII т. 6 по-горе.

 

5. Предоставянето на други лични данни (т.е. адрес за доставка), които не са отбелязани в регистрационната форма, както и на каквато и да е друга информация от Вас за цели, различни от предвидените в Общите условия, е доброволно и не е задължително условие за регистрация и ползване на Интернет магазина. Вие се съгласявате с обработването на личните Ви данни, в съответствие с Общите условия, които по своя преценка сте предоставили на Търговеца.

 

6. Търговецът е регистриран администратор на лични данни, в съответствие с приложимия Закон за защита на личните данни (Обн., ДВ, бр. 1 от 4.01.2002 г.) (ЗЗЛД), под идентификационен № 425006.

 

7. Освен за целите на работа на Интернет страницата, Търговецът има право да обработва Вашите лични данни и с цел директен маркетинг (напр. изпращане на новини, предлагане на нови стоки и услуги на Участника, за промоции и маркетингови кампании и др.). Търговецът има право да разкрива Вашите лични данни на трети лица за целите на директния маркетинг и те могат да бъдат използвани от третите лица за целите на директния маркетинг. Вие имате право свободно, по всяко време да възразите срещу: (а) обработването на личните Ви данни за целите на директния маркетинг, (б) разкриването на личните Ви данни на трети лица и използването им от третите лица, за целите на директния маркетинг по реда на т. 13 по-долу.

 

8. За целите предвидени в Общите условия и съгласно действащото законодателство, личните Ви данни могат да бъдат обработвани и включени в базата данни на: (а) Търговеца, (б) търговски партньори на Търговеца, както и (в) на други лица, ако е предвидено в нормативен акт. Търговецът има право да предоставя лични данни за потребителите и на компетентните органи по предвидения в закона ред в случаите, когато е налице съответно задължение за предоставянето им.

 

9. Личните Ви данни се обработват в съответствие с приложимия български ЗЗЛД. Търговецът е предприел необходимите технически и организационни мерки за тяхната защита.

 

10. Търговецът полага дължимата грижа и отговаря за защита на личните Ви данни, освен в случаите на непреодолима сила, случайно събитие или злоумишлени действия на трети лица, както и в случаите, при които Вие сам сте направили достъпна тази информация за трети лица.

 

11. Търговецът обработва личните Ви данни за период не по-дълъг от необходимия за постигане на целите, за които личните Ви данни се обработват.

 

12. В съответствие със ЗЗЛД, Вие имате право: (а) да получите достъп до Вашите лични данни; (б) по всяко време да поискате от Търговеца да заличи, коригира или блокира личните Ви данни, чието обработването не съответства на ЗЗЛД; както и да уведоми третите лица, на които са били разкрити личните Ви данни, за всяко заличаване, коригиране или блокиране, освен ако това е невъзможно или е свързано с прекомерни усилия за Търговеца; (в) да възразите пред Търговеца срещу обработването на личните Ви данни при наличие на законово основание за това и когато възражението е основателно Търговецът ще преустанови обработването на личните Ви данни; както и на всички останали права съгласно ЗЗЛД.

 

13. В случаите на т. 7 и т. 12 от настоящия раздел по-горе, Вие лично или чрез изрично упълномощено от Вас лице трябва да изпратите на адреса за кореспонденция на Търговеца, посочен в раздел I от Общите условия, писмено заявление, което следва да съдържа Ваши име, имейл адрес за кореспонденция, както и други данни за идентифицирането Ви, искането Ви за заличаване и/или коригиране на Ваша информация или отказа Ви тя да бъде предоставяна на трети лица, различни от Търговеца, и/или предпочитана форма за предоставяне на информацията (там където е приложимо съгласно ЗЗЛД). Заявлението следва да бъде подписано и да има дата на подаване. При подаване на заявлението от упълномощено лице към заявлението се прилага и нотариално заверено пълномощно.

 

14. Въз основа на гореизложеното, с акта на Вашето регистриране на Интернет страницата, Вие: (а) декларирате, че сте прочел/а, запознат/а сте и се съгласявате със съдържанието на настоящите Общи условия (б) при попълване на регистрационната форма, предоставяте своите лични данни и ги предоставяте доброволно, (в) декларирате, че сте запознати с целите, характера и условията на предоставяне и обработване на личните Ви данни, (г) изразявате изричното си, доброволно и информирано съгласие (в съответствие с чл. 4 от ЗЗЛД) личните Ви данни да бъдат обработвани от Търговеца и от посочените в т. 7 от този раздел лица за целите и съобразно условията, посочени в този раздел IХ, (д) декларирате, че сте запознат/а с категорията получатели на Вашите лични данни и изразявате изричното си, доброволно и информирано съгласие личните Ви данни да бъдат използвани в съответствие с т. 7 от този раздел за целите на директния маркетинг и (е) декларирате, че сте запознати с всички Ваши правни възможности по ЗЗЛД, относно обработването на Вашите лични данни, в това число и не само по всяко време да възразите срещу обработването на личните Ви данни за целите на директния маркетинг, както и срещу разкриването на трети лица и използването от съответните трети лица на личните му данни за целите на директния маркетинг.

 

-> Бисквитки (Cookies)

 

1. Търговецът използва посочените в този раздел бисквитки. Търговецът Ви уведомява за използването на бисквитките, когато влезете за първи път в Интернет магазина. Вие ще получавате информация за ползването на бисквитките при всяко влизане в Интернет магазина, ако вече не сте се съгласили с тяхното използване.

 

2. Бисквитките са малки текстови файлове, които се съхраняват на Вашия компютър с цел подобряване работата на Интернет магазина с оглед на Вашите предпочитания. При следващо посещение на Интернет магазина бисквитките автоматично ще разпознаят, че сте го посещавали, както и какви настройки и преференции вече сте избрали.

 

3. Търговецът използва два вида бисквитки: „бисквитки за сесия“, които се заличават след затваряне на браузъра и приключване на сесията, както и т.нар. „дългосрочни бисквитки“, които остават на Вашия компютър за времето, дадено в характеристиките на бисквитките, или докато не бъдат изтрити от Вас. Можете да се противопоставите на използването на бисквитките, като изберете подходящите настройки на вашия браузър за това, но това може да направи Интернет магазина по-малко функционален за Вас и Вашите нужди.

 

-> Търговски марки и авторски права

 

1. „Contour“ e търговска марка на Търговеца, която се използва във връзка със стоките и услугите, предлагани чрез Интернет магазина, и трети лица нямат право да я използват при извършване на търговската си дейност, освен ако не са получили изричното съгласие на Търговец.

 

2. Интернет магазина, както и цялото му съдържание, включително: текстове, дизайн, графики, лога, изображения, снимки, аудио - и видеоклипове, както и всички останали материали, свързани с представянето на стоки и услуги от Търговеца чрез Интернет магазина и разработени за неговото правилно функциониране, са собственост на Търговеца и са обект на авторските му права.

 

-> Други

 

1. Търговецът си запазва правото по всяко време да допълва и/или променя Общите условия, когато това се налага поради промени в нормативни актове, искания и действия на регулаторни органи, промяна в пазарните условия, поради системни нарушения на Общите условия и/или форсмажорни обстоятелства, както и в случай на друг вид необходимост и/или по преценка на Търговеца. Промените ще бъдат публикувани в Интернет магазина преди да влязат в сила и Вие ще бъдeте съответно уведомени за тях.

 

2. Вие поемате всички разходи, които са свързани с ползването на Интернет във връзка с използване на Интернет магазина.

 

3. Търговецът не носи отговорност за подадени грешни, неистински и/или неточни лични данни. Вие носите отговорност личните данни, които давате на Търговеца при използването на Интернет магазина, да са верни, истински и точни.

 

4. Търговецът не носи отговорност за неуспешни опити за достъп до Интернет по каквито и да било причини.

 

5. Търговецът не носи отговорност за загуби, травми, повреди или вреди, нанесени на имущество или на потребителя при използване на Интернет магазина, които не са пряка и непосредствена последица от това.

 

6. Търговецът не носи отговорност за поръчки, направени от Вас, които не са му били доставени поради форсмажорни обстоятелства или Вие не сте предоставили точни и пълни данни за доставка.

 

7. Търговецът не носи отговорност за повреди, нанесени на стоките по време на транспортирането им.

 

8. Интернет магазина може да съдържа линкове към други интернет страници, източници на информация и реклами. Търговецът не носи отговорност за наличието на подобни връзки и/или за съдържанието им. Търговецът не носи отговорност за загуби, повреди, материални и нематериални вреди, причинени от съдържание, облаги или услуги, предлагани от подобни външни връзки. Вие следва да предявите претенциите си за вреди от тези линкове пред техните администратори.

 

9. Търговецът не носи отговорност за претърпени от Вас и/или трето лице загуби и/или вреди, вследствие на предоставена от Вас фалшива идентичност.

 

10. Евентуално възникнали спорове между Търговеца и Вас, се решават чрез преговори или в краен случай при невъзможност да се постигне съгласие – чрез намесата на компетентните органи. Недействителност или неприложимост, на която и да е разпоредба от тези Общи условия няма да засяга действителността или приложимостта на останалите разпоредби. Нищожността на отделни разпоредби не влече нищожност на Общите условия, когато те са заместени по право от повелителни правила на закона. Към съдържанието на настоящите Общи условия се прилага действащото законодателство на Република България.

 

11. Общите условия са актуални към дата: 27.10.2023г.